קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

צלע של צלעות עגל וזנב לובסטר קריבי

צלע של צלעות עגל וזנב לובסטר קריבי
צלע של צלעות עגל וזנב לובסטר קריבי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 481 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דל פחמימות, דיאט. אם יש לך זנב לובסטר, שאלוט, פלפל טחון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הרום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי רום כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: זנב לובסטר כתום, זנב לובסטר ממולא סרטן, ו זנב לובסטר בגריל עם רוטב קונפטי.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות את דומיין ויינבך קובי לורנס גוורסטרמיינר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 54 דולר לבקבוק.
Domaine Weinbach Cuvee Laurence Gewurztraminer
Domaine Weinbach Cuvee Laurence Gewurztraminer
הניחוחות מעוררים עם הערות של עלי ורדים ופירות אקזוטיים. מעט יבש על החיך, הבציר הזה חושף זר של קנטלופ בשל, גויאבה, וניחוחות נקטרינה אשר מאוזנים עם תבלינים עדינים כגון זנגביל והל. הסיום ארוך ואלגנטי.זה Gewurztraminer הוא צדדי וניתן לזווג עם סלמון מעושן, כמו גם חזיר בג ' ינג ' ר מטוגן, מטבח דרום מזרח אסיה כגון קארי קוקוס אדום, מנות הודיות, או בסגנון מרוקאי. גם נהדר בכוחות עצמו, כמו אפריטיף, או עם כבד אווז עשיר, גבינות בוגרות.