קושימומחה
מוכן ב18 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

צלעות גב לתינוק בחצר האחורית

צלעות גב לתינוק בחצר האחורית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלעות בחזרה התינוק בחצר האחורית. מנה אחת מכילה 696 קלוריות, 50 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.43 דולר למנה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -42 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם טימין טחון, פלפל קאיין, אבקת קפה נמס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש באבקת הקפה הנמס אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 18 שעות ו -40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף נהדר של 83%. נסו צלעות גב לתינוק בחצר האחורית, צלעות גב התינוק של דן-אפשר להכין צלעות טעימות, ו צלעות הגב הטובות ביותר לתינוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
הניחו כל מתלה צלעות על דף נייר אלומיניום רחב במיוחד וכבד. (נייר הכסף צריך להיות ארוך ב -4 סנטימטרים מהצלעות משני קצותיו.) מתבלים מתלים בנדיבות במלח כשר ומפזרים על כל מתלה 3 כפות מהשפשוף. סובבו את הצלעות, צד הבשר כלפי מטה ואטמו היטב כל שקיק נייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
בשרבשר
צלעותצלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מניחים על תבנית חצי גיליון ומכניסים למקרר למשך הלילה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
למחרת, מחממים את התנור ל 250 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
שלב את תערובת מיץ התפוזים ומרגריטה בכוס מדידה נוזלית. פתוח 1 סוף של כל פאוץ ובאופן שווה לחלק את נוזל בין 2 שקיות. לאטום את שקיות ומניחים את המחבת גיליון בתנור במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרגריטהתערובת מרגריטה
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
תנורתנור
מחבתמחבת
6
מוציאים את הצלעות מהתנור, פותחים בזהירות את קצה 1 של כל כיס ויוצקים את נוזל הצריבה לכוס מדידה חסינת חום. סוגרים מחדש את השקיות ומכניסים אותם ואת כוס הנוזל למקרר עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
תנורתנור
7
השומן בנוזל הלחימה יתמצק בחלקו העליון וניתן להסירו בשלב זה.
8
מעבירים את הנוזל לסיר קטן ומוסיפים את הדבש, הקטשופ, רוטב ווסטרשייר, אבקת האספרסו ופלפל הקאיין.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אספרסו מיידיאספרסו מיידי
פלפל קאייןפלפל קאיין
קטשופקטשופ
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
להקציף לשלב. הגדר על חום בינוני גבוה ולהפחית זיגוג, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
הגדר גריל גז לבינוני-גבוה ואפשר לחמם למשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
11
חותכים כל לוח לשניים ומניחים אותם על הגריל, בצד הבשר כלפי מטה, סוגרים את המכסה ומורידים את האש לבינונית. השאירו לבד למשך 3 דקות. הופכים ומבשלים עוד 3 דקות. הופכים ומבשלים 3 דקות מכל צד 1 יותר זמן או עד שלכל צלע יש חרס נחמד.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
12
מוציאים את הצלעות מהגריל לקרש חיתוך. וחותכים ל -2 מנות צלעות, בעזרת מספריים למטבח.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
13
מוסיפים את הצלעות וחצי הזיגוג לקערת הגשה גדולה וזורקים לציפוי יסודי.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
14
מגישים את הזיגוג שנותר בצד.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
15
מניחים את כל המרכיבים בכלי אטום ומנערים לשילוב. חנות עד 3 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)2kgsמתלים מלאים / לוחות (על צלעות חזיר בייבי גבמתלים מלאים / לוחות (על צלעות חזיר בייבי גב0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)טימין קרקעטימין קרקע796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים11 קילו קישואים,אבקת אספרסו או אבקת קפה מיידיתאבקת אספרסו או אבקת קפה מיידית796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתערובת מרגריטהתערובת מרגריטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים (לא סחוט טרי)מיץ תפוזים (לא סחוט טרי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר