קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות9
ציון בריאות5
מגזין

צלעות גב תינוק מפונקות

צלעות גב תינוק מפונקות
צלעות גב תינוק מפונקות יכולות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-9 ומחירו 1 מנות.22 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל של 337 קלוריות. 83 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך את כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו חומץ תפוחים, טעם עשן נוזלי, סוכר חום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מתכונים דומים: צלעות גב תינוק מפונקות, צלעות גב התינוק של דן-אפשר להכין צלעות טעימות, ו צלעות גב לתינוק.

הוראות

1
מניחים את הצלעות לתוך סיר גדול ומכסים במים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה; מנמיכים את האש לבינונית ומבשלים עד שהם רכים, על 1 שעה. בינתיים מערבבים בסיר את הקטשופ, החומץ, רוטב הווסטרשייר, הסוכר, המלח והעשן הנוזלי. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה; מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים ללא כיסוי, תוך ערבוב תדיר, עד להסמכה, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
קטשופקטשופ
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
צלעותצלעות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
חממו את התנור של התנור והניחו את מתלה התנור כ -6 סנטימטרים ממקור החום. מרפדים תבנית בנייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מסננים את הצלעות ומניחים בצד הבשר כלפי מעלה על תבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מברישים את הצלעות במחצית מרוטב הברביקיו. צולים בתנור שחומם מראש עד שהרוטב נהיה דביק ומשחים קלות, בערך 7 דקות. הופכים את הצלעות ומברישים ברוטב שנותר. ממשיכים לצלות עד שהרוטב נעשה דביק, בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
רוטברוטב
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור