קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות48
מגזין

צלעות חזיר אננס במרינדה

צלעות חזיר אננס במרינדה
צלעות חזיר אננס ברוטב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 175 גרם חלבון 61 גרם של שומן, וסך הכל 1374 קלוריות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-30 דקות. אם יש לך צלעות חזיר, שמן צמחי, יין sauterne, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : טרגון-צלעות כבש במרינדה עם רוטב פקאן אננס, צלעות חזיר במרינדה, ו צלעות חזיר ברוטב סויה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.