קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר בצל מהוללות

צלעות חזיר בצל מהוללות
צלעות חזיר בצל מהולל יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 272 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . אם יש לך קרם מרוכז של campbell ' s® של מרק סלרי, מים, צלעות חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון של 54% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, צלעות חזיר צלויות דבש עם אגסים, בצל אדום, פטה ובצל, ו צלעות חזיר בצל שמנת.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת. לבשל צלעות 10 דקות או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל ומבשלים עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים מרק ומים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מרקמרק
4
חום לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה 5 דקות או עד צלעות נעשים.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.