קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

צלעות חזיר לחם

צלעות חזיר לחם
צלעות חזיר לחם היא מנה עיקרית שמגישה 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 499 גרם חלבון, 102 גרם שומן, ובסך הכל 3218 קלוריות. המתכון הזה מכסה %65 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן זית, פירורי לחם מתובלים, צלעות חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 63%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צלעות חזיר לחם, צלעות חזיר לחם, ו צלעות חזיר לחם.

הוראות

1
מניחים מיץ תפוזים בקערה רדודה. בקערה רדודה אחרת שלבו פירורי לחם ומלח מתובל. טובלים צלעות חזיר במיץ תפוזים, ואז מצפים בתערובת פירורים.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
פירורי לחםפירורי לחם
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
צלעות חזירצלעות חזיר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
במחבת גדולה, לבשל חזיר בשמן על אש בינונית במשך 7-9 דקות מכל צד או עד מדחום בשר קורא 160 & # מעלות;.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד בשורה של בצירים נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד פריצת ניצנים מוקדמת ,ו (בניגוד לשנת 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, המאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר באופן בלתי רגיל האט את הגפנים באופן משמעותי. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו ענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, והענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים קרירים, בחרנו כל בלוק בשלות ואיזון כמעט מושלמים. נראה כי ליין יש אופי פירות גדול, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.