קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות חזיר מבריקות

צלעות חזיר מבריקות
צלעות חזיר ברורות ואינו מכיל גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 183 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו מים qt, ריזלינג, שיני שום, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו צלעות חזיר מבריקות, צלעות חזיר עם בריח גינס, ו צלעות חזיר שמיר-בריח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה עם מלח כשר, זרעי חרדל, סוכר, תבלינים כבישה ושום ומבשלים 15 דקות. מלח מגניב לחלוטין, ואז להוסיף צלעות וצינה, מכוסה, 1 עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
כבישה תבליניםכבישה תבלינים
זרעי חרדלזרעי חרדל
מלח כשרמלח כשר
שוםשום
מלחמלח
סוכרסוכר
מיםמים
1
מחממים תנור ל 218°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הסר צלעות מי מלח וטפיחה יבשה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
3
חום 2 כפות שמן במחבת כבדה 12 אינץ ' על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז צלעות חומות בקבוצות, ללא צפיפות, מפנה פעם אחת, 3 עד 4 דקות בכל צד. (
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הוסף שמן 1 עד 2 כפות בכל פעם לפי הצורך בין קבוצות.)
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
5
העברת צלעות למחבת צלייה וצלי באמצע התנור עד מדחום שנקרא מיידית מוכנס אופקית 2 אינץ ' למרכז הבשר (לא לגעת בעצמות) רושם 68°, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
6
העברת צלעות לצלחת ולתת לעמוד, מכוסה באופן רופף, 5 דקות לפני ההגשה (לא לנקות מחבת).
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מחבת מפשקת על פני 2 מבערים ומוסיפה כל מיצי בשר ממגש יחד עם יין ומרק וזיגוג על ידי רתיחה מעל חום גבוה בינוני, ערבוב וגירוד את ביטים חומים, עד מופחת כ 1/2 כוס, כ 4 דקות. מיצי פאן העונה עם מלח ופלפל ומגישים עם צלעות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
בשרבשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.