קושימומחה
מוכן ב73 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

צלעות חזיר מלוחות עם פרמיג'אנו פולנטה רכה

צלעות חזיר מלוחות עם פרמיג'אנו פולנטה רכה
צלעות חזיר מלוחות עם פולנטה פרמיג'אנו רכה לוקחות בערך 73 שעות ו -5 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 48 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 664 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-198 היו אומרים שהוא פגע במקום. אם יש לכם זרעי כוסברה, מלח, פתיתי פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זה עובד היטב כמנה עיקרית. עם כפית ציון 89%, המנה הזו נהדרת. צלעות חזיר מלוחות עם פרמיג'אנו פולנטה רכה, רך פרמיג'אנו פולנטה, ו חזיר שלוש דרכים: צלעות חזיר מלוחות, נקניקיית שומר-פונטינה ומנגולד שוויצרי עם בייקון ושומר על עוגות פולנטה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
1
להכנת המלח: בכלי גדול מוסיפים את כל המרכיבים ומערבבים לאיחוד. טבלו את צלעות החזיר במי מלח והכניסו למקרר למשך 3 ימים. לאחר 3 ימים להסיר את צלעות מן המלח, להשליך את המלח.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מלחמלח
2
מחממים גריל או מחבת גריל.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
3
מגלגלים את קצה השומן של כל צלע חזיר עם אבקת השומר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שומראבקת שומר
צלעות חזירצלעות חזיר
גלולגלול
4
מניחים את החזירים קוצצים בעדינות על הגריל שחומם מראש או על תבנית הגריל. לאחר 3 עד 4 דקות לסובב את צלעות 90 מעלות כדי ליצור יפה גריל סימנים. צולים את הצלעות עוד 3 עד 4 דקות ואז הופכים וחוזרים על התהליך. אם נראה שהצלעות בוערות העבירו את הצלעות לחלק קריר יותר של הגריל כדי לאפשר זמן בישול ארוך יותר מבלי להישרף. העמידו את הצלעות כך שקצה השומן יהיה במגע עם הגריל כדי לפריך את קצה השומן, זה גם יהפוך את אבקת השומר לארומטית מאוד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שומראבקת שומר
קריר יותרקריר יותר
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
5
מוציאים את הצלעות מהגריל ומניחים לנוח במקום חמים לפני ההגשה. מידת העשייה של הבשר צריכה להיות בערך בינונית עד בינונית ועסיסית מאוד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מגישים עם פולנטה.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
7
בסיר בגודל בינוני מביאים לרתיחה את החלב, המים ועלי הדפנה. מתבלים בנדיבות במלח, כמעט עד כדי תיבול יתר. איך אתה יודע שאתה שם? לטעום את זה! כשהוא הגיע לרתיחה, הקציפו לאט את הפולנטה בזילוף קטן. לאחר שילוב כל הפולנטה, הפחיתו את האש לבינונית ועברו מיד לערבוב בעזרת כף עץ. מבשלים את הפולנטה במשך 30 עד 40 דקות, מוסיפים מים אם הפולנטה הופכת סמיכה מכדי לשחרר אותה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
סוכריותסוכריות
עלי דפנהעלי דפנה
פולנטהפולנטה
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
8
כשהפולנטה מבושלת היטב, היא צריכה להיראות שמנת ולא להרגיש גרגירית על הלשון.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
9
מסירים אותו מהאש ומערבבים פנימה את הפרמיג ' אנו והמסקרפונה.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
10
הגישו אותו מיד, או הניחו יריעת ניילון ממש על פני הפולנטה כדי למנוע היווצרות עור בחלקו העליון.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
1
מוסיפים מעט מים לפולנטה ומחממים על אש נמוכה עד בינונית תוך ערבוב מתמיד למניעת צריבה.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
מיםמים

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4צלעות חזיר צלע עצםצלעות חזיר צלע עצם2גזר, קלופים וקוביותגזר, קלופים וקוביות2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות2(חוֹרֶף)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת שומר בראבקת שומר בר2(חוֹרֶף)זרעי שומרזרעי שומר4ציפורןשום מרוסקשום מרוסק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררפרמזן מגורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטה לבישול ארוךפולנטה לבישול ארוך11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח, או לפי הטעםמלח, או לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם פינו נואר, שרדונה וריסלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. בודגן אנילו 006 פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
בודגה אנילו 006 פינו נואר
בודגה אנילו 006 פינו נואר
צבע אודם חיוור אטרקטיבי. עם ניחוחות מקסימים של פירות אדומים כמו חמוציות ותות, יחד עם כמה רמזים של ורדים ומינרלים אדמתיים. טאנינים עגולים ומינרליות משופרת, עם מבנה וגימור יפהפיים.