קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות3
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר מעושנות

צלעות חזיר מעושנות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר מעושן. מתאים ל-3 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 30 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 406 קלוריות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם סוכר חום, חמאה, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אננס משומר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כוסות יוגורט סלסה פירות כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, צלעות החזיר המעושנות של פאט, ו צלעות חזיר מעושנות בגריל.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה האחוזה Stonestreet עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.