קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר עם זיגוג תפוחים

צלעות חזיר עם זיגוג תפוחים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר מזוגגות תפוח. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 375 קלוריות. . אם יש לכם ג'לי תפוחים® smucker, קינמון טחון, צלעות חזיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד ציפורן הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם דלעת כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר עם זיגוג תפוחים, צלעות חזיר מזוגגות בטעם תפוח-ענבים, ו צלעות חזיר עם זיגוג תפוחים מהיר.

הוראות

1
שלב את ארבעת המרכיבים הראשונים בסיר; לבשל על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד ג ' לי נמס. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים צלעות חזיר על מתלה במחבת ברוילר. מטגנים חמישה סנטימטרים מחום, שבע דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
3
הסר מהתנור; מברשת צד אחד עם זיגוג ג ' לי, ו לצלות שלוש דקות. הפוך מברשת בצד השני עם זיגוג; העליון עם פרוסות תפוח, טפטוף עם זיגוג הנותרים. צלוי שלוש דקות.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה Coutses Les Grandes Xavier Monnot Bourgogne. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.