קושירגיל
מוכן ב17 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב שמנת חרדל

צלעות חזיר עם רוטב שמנת חרדל
צלעות חזיר עם רוטב חרדל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 203 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון שלם 30 מגיש 4 . אם יש לכם פלפל, חרדל דיז'ון, צלעות חזיר במרכז לחתוך, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 17 דקות. צלעות חזיר ברוטב חרדל, צלעות חזיר עם חרדל ורוטב שמנת חמוצה, ו צלעות חזיר מוארות ברוטב חרדל דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מפזרים את שני הצדדים של חזיר עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזירחזיר
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף חזיר, ומבשל 4 עד 5 דקות בכל צד או עד השחמה קלה ועשה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
4
להעביר חזיר לצלחת הגשה, ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
5
מוסיפים מרק למחבת, מגרדים מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה. מערבבים חצי חצי, חרדל, ומיץ לימון. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 6 דקות או עד הרוטב הוא עבה מעט. רוטב כפית על חזיר; מפזרים פטרוזיליה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
מרקמרק
רוטברוטב
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים עם: פלחי תפוחי אדמה קלויים
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.