קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

צלעות חזיר קלות בגריל

צלעות חזיר קלות בגריל
צלעות חזיר בגריל קלות עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 27 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 345 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . מתכון זה מן האוכלרשת יש 68 אוהדים. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. ראש לחנות ולקחת מלח ופלפל, צלעות חזיר, כמון הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחומץ תפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שזיפים ללא ביצה, איך מכינים עוגת שזיפים כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: צלעות חזיר קלות בגריל, צלעות חזיר כפריות בגריל עם אפרסקים בגריל עם בורבון, ו צלעות חזיר בגריל עם אפרסקים בגריל בלסמי חריף.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
התחל בהכנת המרינדה. בקערה קטנה מקציפים יחד את פתיתי הדבש, השמן, החומץ, הכמון והפלפל האדום. קל, נכון?
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מרינדהמרינדה
חומץחומץ
כמוןכמון
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מפזרים את שני צידי צלעות החזיר במלח ופלפל ומניחים בשקית ניילון אטומה מחדש עם המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
בואו לנוח על הדלפק במשך שעה 1. זה קל.
5
מחממים גריל או מחבת גריל על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
6
מוציאים את צלעות החזיר מהשקית ומפזרים קלות מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
7
מניחים על הגריל ומבשלים עד שקוצץ החזיר משתחרר מהגריל, כ -4 דקות. הופכים ומבשלים בצד השני עוד 3 דקות. אם משתמשים בתבנית גריל, הקפידו לעשות בקבוצות כדי שלא תאדו את הצלעות. ואל תדאג אם אין לך אף אחד מהם; אתה יכול לעשות זאת במחבת. ראה, קל!
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנטן אמה שמורת שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שרדונה רזרבה הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופירות תשוקה יחד עם נגיעות של דבש וניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים ורטבים שמנוניים, פירות ים וסרטנים בגריל. אידיאלי גם לבשר לבן וגבינות בוגרות.