קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

צלעות קצרות ארומטיות

צלעות קצרות ארומטיות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות קצרות ארומטיות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1248 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 95 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם חמש אבקת תבלינים, שאלוט, שרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. מתכונים דומים: צלע צלויה לא כל כך קצרה עם תבשיל ביתי מפנייה חדשה בדרום, צלוי בתנור צלעות ארומטיות עם זיגוג בורבון וכתום, ו צלעות קצרות.

מרכיבים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצלעות קצרות בשר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות את "רבבל מרלו". מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.