קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות11
ציון בריאות18
מגזין

צלעות קצרות מבושלות לאט

צלעות קצרות מבושלות לאט
צלעות קצרות מבושלות לאט יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 11 מנות. עם 513 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 44 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 24 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, צלעות בקר, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו צלעות קצרות מבושלות לאט, צלעות קצרות מבושלות לאט עם גרמולטה, ו צלעות קצרות חרדל מבושל לאט (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. מקורו של יין מרלו עמק נאפה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.