קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות16
מגזין

צרוב את האצבעות שלך כנפי עוף

צרוב את האצבעות שלך כנפי עוף
כנפי עוף צרוב-האצבעות שלך עשויות להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המתאבנים שלך. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה עד 55 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 736 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך רוטב סויה, פלפל, זנגביל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. מתכונים דומים: צרוב את האצבעות שלך כנפי עוף, כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), ו חמאה חומה כנפי מפרץ ישנות (aka כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!).

הוראות

1
במעבד מזון, למזג את הבצל הירוק עם שום, זנגביל, אנשובי ופלפל אדום כתוש.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אנשוביאנשובי
בצל ירוקבצל ירוק
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מוסיפים את הסוכר החום, רוטב סויה, שמן, פלפל שחור ומלח; תערובת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
3
תוסיף את מיץ האננס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
4
לעשות חתכים קטנים על החלקים הבשרניים של כנפי העוף.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
5
מורחים את הכנפיים ב 2 מחבתות קלייה גדולות מאוד ויוצקים את המרינדה על גבי. לשפשף את המרינדה לתוך הכנפיים. מכסים ומקררים בין לילה. להביא לטמפרטורת החדר לפני הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
מורחיםמורחים
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
6
מחממים התנור ל 50
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מסדרים את הכנפיים בשכבה אחת על גיליונות אפייה גדולים, משומנים, מעוטרים; יוצקים את המרינדה הנותרים על גבי. צולים את הכנפיים על מדפים רבים ככל האפשר, מסובבים את המחבתות, במשך 1 שעה, או עד הכנפיים משחימים עמוק פריך.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
מגישים חם מאוד.
9
המלצת יין: נסה ויוניה פירותית קלה, כגון מקדואל משנת 1997 מקליפורניה או ז ' ורז 'דובואוף וין דה Pays de l' Ardche מצרפת משנת 1997, לניגוד מרענן לזינג של כנפיים אלה.
מרכיבים שתצטרך
ViognierViognier
כנפי עוףכנפי עוף
ייןיין

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.