קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

צרפתי 75

צרפתי 75
צרפתית 75 יכול להיות רק את המשקה שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, פודמפה ידידותי, מתכון טבעוני יש 205 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם מיץ לימון, קוניאק, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 5 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 10%. הציון הזה די גרוע. נסו מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם ויניגרט דיז'ון, מרק בצל צרפתי קרוקפוט עם טוסט צרפתי גביני, ו קיצור דרך קסולט צרפתי ובגידת תנור צרפתי לה קריוסט {$280} (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מוסיפים את כל המצרכים לכוס מלאה בקרח. מערבבים לאיחוד ומגישים מעוטרים בטוויסט לימון.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
קרחקרח

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה, בורדו לבן הם בחירה מצוינת עבור צרפתית. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. שאטו קרוקט סבורין גרנדה רזרב בליי קוט דה בורדו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
שאטו קרוקט סבורין גרנדה רזרב בליי קוט דה בורדו
שאטו קרוקט סבורין גרנדה רזרב בליי קוט דה בורדו
בצבע אודם-סגול עמוק, האף נפתח לתצוגה פנטסטית של פטל שחור ופירות שזיפים חמים, עם מבטאים של עור מלוח, עלה טבק, פלפל אנגלי, ארז וסגול כתוש. החיך רחב עם אופי פרי שחור המתמזג בצורה חלקה לקופסת תבלינים מתמשכת ורמזים צמחיים טריים. ארוך ובנוי היטב, זהו בקבוק בורדו נהדר לשתייה מוקדמת.תערובת: 80% מרלו, 20% קברנה סוביניון