קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות30
מגזין

צרפתית במהירות הבזק: סטייק בגריל הרבס דה פרובאנס

צרפתית במהירות הבזק: סטייק בגריל הרבס דה פרובאנס
French in a Flash: Herbes de Provence Grilled Stak is a ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה עד 19 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 365 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו עלים מ 2 גבעולים של רוזמרין, שמן זית, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו French in a Flash: Crème Fraîche Cupcakes with Provence Lavender Aising, Herbes de Provence Tenderloin בשר חזיר בגריל, ו סטייק טלה עם הארבס דה פרובנס ובצל מתוק בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
קח את הבשר מהמקרר כ -15 דקות לפני שאתה רוצה להשתמש בו. מחממים גריל או מחבת גריל מעל בינוני לחום בינוני-גבוה. מחממים התנור ל 204°.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
ללטף את הבשר יבש עם מגבת נייר, ומתבלים היטב עם מלח ופלפל. קוצצים את עשבי תיבול, ומערבבים עם שום ושמן זית. שפשף את תערובת התבלינים על כל הבשר. לצרוב את הבשר 3 דקות על כל אחד 4 הצדדים הארוכים שלה, ו 1 דקה על הקצה השטוח שלה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
3
מניחים את הבשר על תבנית אפייה קטנה, ומבשלים עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל -130°-4 עד 5 דקות. אפשר לנוח 10 דקות, ואז לחתוך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Feret למברט בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
Chateau Feret למברט בורדו Superieur
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים זהיר. האף ואת פרופיל הטעם של פירות כהים, שזיף ו ארז הם מאוזנים היטב עם חומציות מבנה טאנין על החיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות כאחד. גימור יבש ומרענן משלים את היין.