קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

קאלו.

קאלו.
המתכון Callaloo יכול להתבצע בערך בעוד 45 דקות.. מנה אחת מכילה 108 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה עובד היטב כמנה צדדית במרכז אמריקה. אם יש לכם מים, פטרוזיליה, תרד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : קאלו., תבשיל קאלו, ו Callaloo עם חומץ פלפל חריף.

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בתנור הולנדי גדול, ולהביא לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים תרד ו-8 המרכיבים הבאים (תרד דרך במיה), ומבשלים 15 דקות או עד שהירקות רכים. פטריות קמח תירס בכפית באופן שווה לתוך 6 קערות, העליון עם תערובת חזיר.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
במיהבמיה
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. הביצית מאז שהתאהבתי בך Gewurztraminer עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Ovum מאז התאהבתי לך Gewurztraminer
Ovum מאז התאהבתי לך Gewurztraminer
היין הזה, שמקורו בגפנים בני ה-40 של כרם גרבר, יבש וארומטי, מבושם ומעוצב באלגנטיות של העולם הישן. זה מונע את הבושם לפעמים מרתיע, cloying של הענבים, מציע במקום זאת יותר פירות ריחניים ותמצית יבשה. הוא הותסס בעץ ניטראלי עם שמרים מקומיים ונשאר על lees במשך תשעה חודשים.