קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

Candy Cane Fudge

Candy Cane Fudge
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל מרכז אמריקאי. נסו להכין פאדג' קנדי בבית. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 485 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מבית Allrecipes דורש חלב מרוכז, שבבי אפייה וניל, תמצית מנטה וצבעי מאכל. זה עובד הכי טוב כקינוח, והוא נעשה תוך כשעתיים ו-20 דקות . 1886 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לחג המולד . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 26% . הציון הזה לא כל כך אדיר. נסו פאדג' סוכריות קנה , פאדג' סוכריות ופאדג ' סוכריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרפדים תבנית אפייה מרובעת בגודל 8 אינץ' בנייר אלומיניום, ומשמנים את נייר הכסף.
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
מערבבים את שבבי הווניל והחלב המרוכז הממותק בסיר על אש בינונית. מערבבים לעתים קרובות עד כמעט נמס, מסירים מהאש וממשיכים לערבב עד לקבלת מרקם חלק. כשהצ'יפס נמס לגמרי, מערבבים פנימה את תמצית הנענע, צבעי המאכל וקני הממתקים.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
תמצית מנטהתמצית מנטה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
קנדי קייןקנדי קיין
דבש הדריםדבש הדרים
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מורחים בצורה אחידה בתחתית התבנית המוכנה. מצננים במשך שעתיים, ואז חותכים לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

פאדג' עובד ממש טוב עם קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.