קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות52
ציון בריאות1
מגזין

קאפקייקס אפרוח האביב

קאפקייקס אפרוח האביב
המתכון קאפקייקס חומוס האביב יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 232 קלוריות. והוא יספק כ 52 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. אם יש לך צבע מאכל, קאפקייקס, starburst כתום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג האביב שלך. נסו האביב אפרוח פוש-אפ פופס, Cupcakes חומוס, ו קאפקייקס אפרוח ליל' (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג עוגות עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.