קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קאפקייקס בננה ירח פאי

קאפקייקס בננה ירח פאי
את המתכון עוגיות עוגת בננה ירח אפשר להכין בסביבות שעה ו-10 דקות . לקינוח הזה יש 801 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -39 גרם שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. תמורת $1.06 למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכון זה מ- Foodnetwork דורש תמצית וניל, סודה לשתייה, תמצית בננה וסוכר מגורען. 9 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 20% , וזה לא כל כך יוצא דופן. נסו עוגיות בננה מון פאי קאפקייקס , פודינג בננה פאי ירח וקאפקייקס בורשט, מילוי פאי תפוחים, ציפוי גבינת קרם קינמון וירח פאי צ'דר צ'דר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. מרפדים 12 תבניות רגילות לקאפקייקס או מאפינס בתבניות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
(זנב ו/או טופר)(זנב ו/או טופר)
2
מנפים את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח בקערת ערבוב בינונית. מקציפים את הסוכר והקיצור במיקסר סטנד-אפ עם חיבור משוט נמוך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
קיצורקיצור
קרםקרם
חצי-חצי שמנת או חלב, לא חובהחצי-חצי שמנת או חלב, לא חובה
חצי-חצי שמנת או חלב, לא חובהחצי-חצי שמנת או חלב, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
בלנדרבלנדר
3
מערבבים את הבננות, החלב, הווניל והביצים עד לתערובת אחידה. מערבבים את תערובת הקמח עד לתערובת אחידה. לא לערבב יתר על המידה. ממלאים כל כוס בשלושה רבעים ואופים עד להזהבה ואפויה עד הסוף, כ-18 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
בננהבננה
כוסות פודינג ונילכוסות פודינג וניל
חצי-חצי שמנת או חלב, לא חובהחצי-חצי שמנת או חלב, לא חובה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
(זנב ו/או טופר)(זנב ו/או טופר)
4
ליבנה כל קאפקייק. מצנפים את מילוי קרם המרשמלו לתוך הליבה. טובלים את החלק העליון של כל קאפקייק בציפוי השוקולד. מקפיאים בנדיבות כל קאפקייק בציפוי המרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
קליפת שקדיםקליפת שקדים
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
מרשמלומרשמלו
ציפויציפוי
קאפקייקסקאפקייקס
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
5
מערבבים את הקרם, אבקת הסוכר, החמאה והוניל עד לקבלת קרם אוורירי במיקסר סטנד-אפ עם חיבור משוט על בינוני.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
כוסות פודינג ונילכוסות פודינג וניל
1/2 כוס מים קרים כקרח1/2 כוס מים קרים כקרח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
שמים את המילוי בשק זילוף.
7
חותכים את קצה שקית הזילוף ב-1/4 אינץ'.
8
מערבבים את הצ'יפס, השמן והתמצית בסיר כפול או בסיר היתוך שוקולד ומניחים על טמפרטורה בינונית. מערבבים מדי פעם עד לקבלת מרקם חלק.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חלץחלץ
דיסקים לציפוי סוכריות ירוקותדיסקים לציפוי סוכריות ירוקות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
סירסיר
9
מסירים מהאש ומניחים בצד.
10
מרתיחים 3 כפות מים ואת הסוכר המגורען בסיר קטן על אש גבוהה. מערבבים כל הזמן עד שהסוכר נמס. מקציפים את החלבונים, הטרטר והמלח עד שנוצרות פסגות רכות במיקסר סטנד-אפ עם הקצף המצורף. יוצקים בזהירות את סירופ הסוכר החם לתוך החלבונים בעזרת המיקסר במהירות בינונית. מקציפים את הציפוי עד שהוא מתקרר וגלוי, כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פחיות כל אחת) נתחי אננס לא ממותקיםפחיות כל אחת) נתחי אננס לא ממותקים
סירופ פשוטסירופ פשוט
חלבוניםחלבונים
ציפויציפוי
1/2 כוס רום בטעם BACARDI®1/2 כוס רום בטעם BACARDI®
חצי-חצי שמנת או חלב, לא חובהחצי-חצי שמנת או חלב, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
11
שמים את הציפוי בשקית זילוף בינונית עם קצה הזילוף הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1(יכול להיות או להרחיק)תמצית בננהתמצית בננה225אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בננות פירהבננות פירה606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1צביטהקרם קמצוץ טרטרקרם קמצוץ טרטר2largesחלבונים, בטמפרטורת החדרחלבונים, בטמפרטורת החדר2largesביציםביצים250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם מרשמלו, כגון מוך מרשמלוקרם מרשמלו, כגון מוך מרשמלו180אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח103אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות שוקולד צ'יפס לבן1/2 כוסות שוקולד צ'יפס לבן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קאפקייקס עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "