קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

קארי חומוס צמחוני עם לפת

קארי חומוס צמחוני עם לפת
. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 93% וזה מרהיב. מתכונים דומים: Crock-Pot® בישול איטי חומוס צמחוני קארי, סלט חומוס צמחוני חריף, ו צ'ילי חומוס Crockpot (צמחוני).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים את הבצל, שום, כמון, אבקת קארי; לבשל ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
שמן זיתשמן זית
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את שעועית חומוס, פלפל אדום, לפת, תירס ורוטב עגבניות. מתבלים בפתיתי פלפל אדום, מלח ופלפל שחור. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד הירקות רכים הקארי התעבה, 1 1/2 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל אדוםפלפל אדום
חומוסחומוס
פלפל שחורפלפל שחור
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ירקירק
לפתלפת
אבקת קאריאבקת קארי
תירסתירס
מלחמלח

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.