קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

קארי עוף Roti מילוי

קארי עוף Roti מילוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של הודיים, אז תנו הזדמנות ל עוף קארי רוטי מילוי. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 300 קלוריות. גשו לסופר וקנו טימין, רוטב חריף, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. . זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-20 דקות. עם כפית ציון של 37% המנה הזאת די גרועה. נסו עוף קארי קל באמצע השבוע עם יוגורט מלפפון roti, תפוחי אדמה Roti קארי, ו ברוקולי רוטב קארי עבור chapathi, roti (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Mulderbosch Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Mulderbosch Chenin Blanc
Mulderbosch Chenin Blanc
אף חזק של גויאבה, גרידת ליים ואגסים בשלים מחוזק על ידי יערה ופריחה כתומה. חיך עסיסי עם תשוקה שופעת-פירות, הבאים דרך האף ולסיים עם מאפייני אשכולית טארט. החומציות המרעננת מנוגדת באופן מושלם על ידי חיך באמצע שמנת ותבלינים נגזר אלון עדין. הבציר 2011 הוא סגנון מונחה פירות יותר כי הוא טרי ויבש בהשוואה בציר 2010. יין נגיש להפליא כי הוא ירוד להפליא הפה.שותף עם רכיכות, טונה בגריל, סרדינים בגריל, עוף צלוי לימון ועשב, או תבשילי ירקות.