קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

קארי פורטובלו עם אורז ירוק

קארי פורטובלו עם אורז ירוק
קארי פורטבלו עם אורז ירוק יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 25 גרם של שומן, וסך הכל 441 קלוריות. אם יש לך כוסברה, פטרוזיליה, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו קארי ירוק אורז מטוגן, הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, ו קארי ירוק עם אטריות אורז חום וכריך שוויצרי (מתכונים דומים).

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי חוםאורז בסמטי חום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, לרבעים (או להשתמש עגבניות רגיל, קצוץ 1 כוס שווה)עגבניות שרי, לרבעים (או להשתמש עגבניות רגיל, קצוץ 1 כוס שווה)2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קארי מדרסאבקת קארי מדרס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, קצוצה (רשאי להוסיף 1/2 כוס אם אתה באמת אוהב כוסברה!)כוסברה טרייה, קצוצה (רשאי להוסיף 1/2 כוס אם אתה באמת אוהב כוסברה!)4(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי, טחון דק (מחולק)זנגביל טרי, טחון דק (מחולק)306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה2שיני שום, טחון (מחולק)שיני שום, טחון (מחולק)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריית portabella, לחתוך פרוסות אינץ 1/2פטריית portabella, לחתוך פרוסות אינץ 1/20(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2(חוֹרֶף)קשיו קלויים קצוצים גס (או בוטנים)קשיו קלויים קצוצים גס (או בוטנים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס לא ממותק (מחולק)חלב קוקוס לא ממותק (מחולק)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
פריך להפליא ועדין עצמות עם שפע של פלפל וקורטוב של פזרנות. לא פלא, כי היין הזה גדל על שונית הצדפות המאובנים הגדולה בעולם.