קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

קבובי תפוחים של קילבסה

קבובי תפוחים של קילבסה
קבבוני תפוחים של קילבסאן נטול גלוטן, וללא חלב הר ד ' אובר. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 256 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם חומץ סיידר, פלפל, נקניק פולני וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 36%. קבובי תפוחים של קילבסאן, קבבוני אפל קילבסה, ו קבובי תפוחים של קילבסאן דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו סוכר ועמילן תירס. מערבבים פנימה מיץ חמוציות, חומץ ורוטב סויה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
על שיפודי עץ מתכתיים או ספוגים, חוט לסירוגין נקניק, תפוחים ופלפלים. צולים, לא מכוסים, על אש עקיפה במשך 8 דקות או עד לחימום, הופכים ומברישים בזיגוג מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
נקניקנקניק
תפוחתפוח
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
גרילגריל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את קא 'דל בוסקו פרנסיאקורטה קובי פרסטיז'. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-37 דולר לבקבוק.
קא 'דל בוסקו פרנסיאקורטה קובי פרסטיג'
קא 'דל בוסקו פרנסיאקורטה קובי פרסטיג'
זהב מבריק. אף מורכב המשלב פירות טריים (תפוח, אגס), לינדן ותווים של דבש שיטה ותה ירוק. שפע נפלא בחיך יציב, מינרלי, ממוקד ומסתיים בתו שקדים מיובש. יין אלגנטי.