קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות20
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קוצצים Chae (ירקות מעורבים קוריאני עם בשר ואטריות)

קוצצים Chae (ירקות מעורבים קוריאני עם בשר ואטריות)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל צ'ה צ' ה צ'ה (ירקות מעורבים קוריאני עם בשר ואטריות). מתכון זה מספק 4 מנות. עם 319 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-53 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא פלפל, אטריות צלופן, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו Chap chae צמחוני (אטריות קוריאניות עם ירקות), אטריות זכוכית קוריאניות-Jap Chae / Chap Chae, ו אטריות קוריאניות צלולות עם ירקות מעורבים (מתכונים דומים).

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר, פרוס דקבשר בקר, פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק1( חצילים)גזר, מקולף וגרוסגזר, מקולף וגרוס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות צלופן לא מבושלותאטריות צלופן לא מבושלות6פטריות שיטאקה מיובשותפטריות שיטאקה מיובשות1שן שום, טחוןשן שום, טחון2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ1( חצילים)בצל ספרדי, פרוסבצל ספרדי, פרוס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.יין אורזיין אורז2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומשום קלויים, מחולקיםזרעי שומשום קלויים, מחולקים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד קרועתרד קרוע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.