קושימומחה
מוכן ב26 שעות
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

קוק - או - וין

קוק - או - וין
אם יש לך רגלי עוף, רסק עגבניות, פטריות כפתור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 88%. מתכונים דומים: Coq au riesling פסטה.

הוראות

1
בקערה גדולה, מוסיפים עוף עם יין, שום, טימין, עלה דפנה וגבעולי הפטרוזיליה כולו. לכסות ולשרות במשך 24 שעות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר עוף מן המרינדה יבש לטפוח, הזמנת מרינדה. עוף העונה עם מלח ופלפל. בתנור הולנדי גדול, צרוב עוף מכל הצדדים ב 2 כפות שמן על חום בינוני עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר לצלחת.
4
באותו סיר להוסיף עוד שמן, במידת הצורך, לטגן את הבצל, גזר וסלרי עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים פלפל קאיין ורסק עגבניות ומבשלים עד שעגבניות הופכות לצבע חום אדמדם עמוק.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים קמח ומערבבים עד incorporated אז לשפוך מרינדה שמורות. מערבבים ומבשלים עד מעובה כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף עוף בחזרה לסיר ויוצקים מספיק מלאי רק לבוא הצדדים של העוף אבל לא לכסות אותו לחלוטין. מביאים לרתיחה, ואז נמוך יותר לרתיחה ומבשלים מכוסה במשך כשעה 1 או עד שהעוף נופל מהעצם.
מרכיבים שתצטרך
8
בעדינות להסיר את הרגליים מן הסיר ואת המתח נוזלי מן המוצקים, להשליך את המוצקים. להחזיר עוף ונוזל מתוח בחזרה לתנור ההולנדי ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
9
מחממים מחבת גדולה עם שאריות 2 כפות שמן על חום בינוני גבוה ומוסיפים בייקון. מבשלים עד פריך ואז מוסיפים פטריות ובצל פנינה. המשך לבשל עד רך משחימים.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף תערובת בחזרה לסיר עם העוף. לזרוק את האטריות עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
11
מניחים את האטריות על מגש הגשה או צלחות בודדות העליון עם העוף.
מרכיבים שתצטרך
12
מקשטים עם פטרוזיליה קצוצה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור, חצויפטריות כפתור, חצוי1גזר, קצוץגזר, קצוץ11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2גבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות פפרדלה, מבושל אל דנטה, חםאטריות פפרדלה, מבושל אל דנטה, חם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חבורהפטרוזיליה טרייה, חצי שלמה, חצי קצוצהפטרוזיליה טרייה, חצי שלמה, חצי קצוצה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל פנינה קפוא, מופשרבצל פנינה קפוא, מופשר1בקבוקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4רגלי עוף, ירכיים ומקלות תיפוף כל הזמן מחוברים, ללא עוררגלי עוף, ירכיים ומקלות תיפוף כל הזמן מחוברים, ללא עור227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון עבה לחתוך, לחתוך ברביעיותבייקון עבה לחתוך, לחתוך ברביעיות2sprigs2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1בצל וידליה, קצוץבצל וידליה, קצוץ