קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

קוקטייל סנדלר קיץ בילי

קוקטייל סנדלר קיץ בילי
קוקטייל סנדלר קיץ בילי עשוי להיות מה שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 100 קלוריות. מתאים ל-1 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-39 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם מיץ חמוץ, מיץ ליים, ביטר רום מרטיניק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, ו דיאט. נסו בראנץ ' ראשון: סנדלר אוכמניות, יום ראשון של כיף: תפוח אמרטו קוקטייל, ו טום קולינס-קוקטייל קלאסי לסופרבול יום ראשון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בנה את כל הרכיבים ב שייקר קוקטייל ולנער מהר וקשה במשך 3 שניות.זן יחיד לתוך זכוכית מחורצת ולמלא עם קרח כתוש. למעלה עם תותים פראיים.מתכונים משקה קפוא יותר על מזון רפובליקה: קפוא דרום חלב פונץ מתכון
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 כף עשבי תיבול ירוקים טריים קצוצים כמו פטרוזיליה, שמיר ו/או עירית1 כף עשבי תיבול ירוקים טריים קצוצים כמו פטרוזיליה, שמיר ו/או עירית
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2
מתכון חריף חריף Bloody Mary Granita
מרכיבים שתצטרך
בלאדי מריבלאדי מרי
3
מתכון קוקטייל קפה נפוליאון
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.