קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

קינוח אמברוסיה טרופי

קינוח אמברוסיה טרופי
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וקינוח טבעוני? קינוח אמברוסיה טרופי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 224 קלוריות. מתכון זה משמש 2. אם יש לכם סוכר, כוסות אננס בגודל חטיף, אגוזי מלך ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. עם כפית ציון 55%, המנה הזו מוצקה. סלט אמברוסיה טרופי, קינוח אמברוסיה, ו קינוח אמברוסיה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בשתי מנות הגשה קטנות, שכבו את ששת המרכיבים הראשונים לפי הסדר הרשום; מפזרים סוכר אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2
מניחים לעמוד 5-10 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב קינוח עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.