קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח בראוני פאדי

קינוח בראוני פאדי
פאדג'י בראוני קינוח עשויה להיות מה שחיפשתם. אתה מקבל קינוח המגיש 15. מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. 1 אדם התרשם מתכון זה. גשו לסופר וקנו קקאו אפייה, ציפוי מוקצף קרטון, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 23%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון פאדג'י בראוני אחד, הבראוניז הכי טוב, ו מושלם פאדי בראוני.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את הסוכר, עמילן התירס והקקאו. מערבבים חלב עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד להסמכה ומבעבעת. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש. מערבבים כמות קטנה של מילוי חם לתוך תחליף ביצה; להחזיר את כל למחבת, תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בינתיים, לקרום, בקערה גדולה, שלבו את רסק התפוחים, תחליף הביצה, השמן והווניל. בקערה גדולה נוספת שלבו את הקקאו, הסוכר, הקמח ואבקת האפייה. מוסיפים בהדרגה לתערובת רסק התפוחים רק עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
אבקת אפייהאבקת אפייה
רסק תפוחיםרסק תפוחים
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
קרוםקרום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים לתוך 13-ב. איקס 9-ב. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 אטומים למשך 20 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
6
בקערה גדולה מקציפים את תערובת השוקולד המצוננת עד לקבלת אור. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת; מורחים בזהירות על קרום. מקררים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
שוקולדשוקולד
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לבראוניז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "