קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

קיש סקווש חורף

קיש סקווש חורף
קיש סקווש חורף הוא מתכון ים תיכוני המגיש 6. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. למנה העיקרית הזו יש 249 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה מ טעם הבית דורש ביצים, שמן צמחי, גבינה שוויצרית ופלפל. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה מושלם עבור חורף. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 42%. פנה עם דלעת חמאה, קייל וגבינת עיזים {12 שבועות של דלעת חורף}, פנה עם דלעת חמאה, קייל וגבינת עיזים {12 שבועות של דלעת חורף}, ו סקווש חורף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת מטגנים בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים ל-9 אינץ ' משומן. צלחת פאי.
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
4
בקערה מקציפים חלב, דלעת, ביצים, מלח, פלפל ואגוז מוסקט עד לקבלת תערובת חלקה; יוצקים מעל גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
סקוושסקווש
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
אופים בחום של 325 למשך 50-60 דקות או עד שסכין שהוכנסה ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

יין מומלץ: יין מבעבע, שמפניה, בורדו, בורדו לבן

קיש עובד ממש טוב עם יין מבעבע, שמפניה ובורדו. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרארי פרל. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.