קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קישוט עוגת אגוז פריך

קישוט עוגת אגוז פריך
אם יש לך סירופ זהב, חמאה, הדובדבן סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. וזה די גרוע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו קציץ אגוזים צמחוני פריך, פרי פריך ודגני אגוזים, ו חטיפי אגוזים מתוקים ומלוחים.

הוראות

1
אופים את עוגת פירות משמש ושקד (ראה מתכון בצד ימין של זה) או כל 20-23cm אחרים אבל להוציא מהתנור 10 דקות לפני סוף זמן הבישול. הגדל את טמפרטורת התנור למאוורר/גז 200c / 180c
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים בעדינות את סירופ הזהב ואת החמאה בסיר.
מרכיבים שתצטרך
סירופ זהבסירופ זהב
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
כאשר הכל נמס ונוזלי, מערבבים שקדים קלויים, שקדים שלמים blanched וקמח רגיל. השתמש כמה כפיות כדי לנקד את התערובת על כל החלק העליון של העוגה, וקופץ בחזרה בתנור במשך 12-15 דקות עד הציפוי הוא זהב יפה. מגניב, ואז להסיר מהפח ולכסות את הצדדים עם סרטים יפים. קל אבק את העוגה עם סוכר הדובדבן כדי לסיים.
מרכיבים שתצטרך
שקדים Whole Blanchedשקדים Whole Blanched
אבקת סוכראבקת סוכר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שקדיםשקדים
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

העוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.