קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

קל קאג'ון ג' מבליה

קל קאג'ון ג' מבליה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים קריאוליים, אז נסו את קייג'ון ג' מבלאיין קל. מתכון זה מכין 6 מנות עם 480 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם אורז, שמן זית, ציר עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קג'ון ג' מבליה קל: מנה אחת רב-תכליתית, קאג'ון ג' מבליה, ו קאג'ון ג' מבליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
קולים עוף וקילבסה עד להשחמה קלה, כ -5 דקות. מערבבים בצל, פלפל, סלרי ושום. מתבלים עם קאיין, אבקת בצל, מלח ופלפל. מבשלים 5 דקות, או עד שהבצל רך ושקוף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת בצלאבקת בצל
פלפלפלפל
נקניקייהנקניקייה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים אורז, ואז מערבבים פנימה ציר עוף ועלי דפנה. מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים 20 דקות, או עד שהאורז רך. מערבבים פנימה את רוטב ווסטרשייר ורוטב הפלפל החריף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
ציר עוףציר עוף
עלי דפנהעלי דפנה
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
פמיליה טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
צבע זהב בהיר מבריק. עדין וריחני,עם פרחים עדינים, פריחת ליים וריבת לימון. משיי ומלוח על החיך, מובנה באלגנטיות.