קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

קלצונה פיצה קלה

קלצונה פיצה קלה
המתכון קל פיצה Calzones יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-34 דקות. במנה עיקרית זו יש 355 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך גבינת מוצרלה, שמן זית, בצק פיצה רול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: קל פיצה Calzones, קל פיצה איטלקית Calzones, ו Calzones פיצה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.