קושימומחה
מוכן ב1 ש, 23 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

קנטינה צדפות צ'אודר

קנטינה צדפות צ'אודר
חמין צדפות קנטינה עשוי להיות רק המרק שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 395 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 34 גרם שומן. מתכון זה משמש 15. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 23 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו שרי, תפוחי אדמה, צדפות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 23%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו מרק צדפות דל שומן, צדפות צ'אודר, ו צדפות צ'אודר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים סיר גדול על אש נמוכה ומוסיפים את שמן הזית. לאחר חם מוסיפים את השום הקצוץ ומניחים להשחים.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים את הבייקון.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
3
נותנים לבשל כמה דקות ואז מערבבים פנימה את הפלפל, הבזיליקום, האורגנו ועלי הדפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
4
מוסיפים את הבצל, הסלרי, השרי והציר, תוך ערבוב תדיר, 30 עד 40 דקות. לאחר שהבצל והסלרי מבושלים למחצה, הופכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים.
מרכיבים שתצטרך
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
5
מחממים את השמנת הכבדה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
6
מערבבים את החמאה והקמח יחד ליצירת עיסה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
7
מוסיפים לקרם ומערבבים לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
8
אשר את הבצל, הסלרי ותפוחי האדמה מבושלים לרגישות הרצויה, ואז מוסיפים את תפוחי האדמה המבושלים, הצדפות הקצוצות והשמנת. מנמיכים את האש ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות בייקון מבושלותחתיכות בייקון מבושלות4עד 5 עלי דפנהעד 5 עלי דפנה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, בטמפרטורת החדרחמאה, בטמפרטורת החדר4ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות קצוצותצדפות קצוצות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ4(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה אדומים, חתוכים לקוביות, מבושליםתפוחי אדמה אדומים, חתוכים לקוביות, מבושלים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקclam stockclam stock

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

שרדונה, ריזלינג ומוסקאדט הן אפשרויות מצוינות עבור צדפות. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד שמוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות מדוקרופט לוס קרנרוס שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-29 דולר לבקבוק.
מדוקרופט לוס קרנרוס שרדונה
מדוקרופט לוס קרנרוס שרדונה
ניחוחות של אגס אנג 'ו, תפוח פוג' י ותווים של ורבנה לימוןאביב מהכוס. הערות מורכבות של וניל ואפייהתבלינים משלימים על ידי אלון עדין עדין. יין זה ישאיזון יפה וגימור מתמשך. שרדונה לוס קרנרוס לשנת 2017 ישתלב בחינניות עם כל לוח גבינה ושרקוטרי. יין זה היה משלים גם מנות ראשונות כמו הליבוט קלוי עם לימון,זיתים ורוזמרין; עוף צלוי עם חלב חמאה;או פסטה קרבונרה.