קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות20
מגזין

קסדיות

קסדיות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל Quesadillas. מתאים ל-1 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 325 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גבינה, חזיר נרפא, טורטילה קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב טורטייה הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טורטיה טורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו נקניק ברביקיו, בייקון ואננס Quesadillas (AKA Bbq הוואי פיצה Quesadillas), Quesadillas de Pollo (Quesadillas עוף), ו טורטיות אננס Dak Bulgogi Quesadillas (אננס פיקנטי קוריאני BBQ עוף Quesadillas) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשירות: סלסה חנות טובה על פי בחירתך
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
2
מחממים מחבת גריל מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
3
מניחים את עטיפת טורטייה על הדלפק מולך לכסות עם בשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חםחם
4
מעל 1/2 בלבד, מפזרים את חלפיניו כבושים קצוצים, את הגבינה המגוררת ואת בצל ירוק קצוץ. התפזרו על עלי הכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצל ירוקבצל ירוק
גבינהגבינה
5
בזהירות לקפל את עטיפת טורטייה לשניים, כלומר, לקפל את מחצית untopped על הגבינה כך שיש לך חצי ירח שמן.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
6
הרם את זה הוא למעלה בזהירות מברשת כל צד עם השמן לפני לשים אותו על המחבת החמה; גריל במשך דקה בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
7
באמצעות יד יציבה ומרית דקה רחבה או פרוסת דגים, להעביר את טורטייה ללוח או צלחת לחתוך למשולשים 3. לאכול עם קצת סלסה בצד. ואל תהסס לשחק עם הסתימות כרצונך.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
סלסהסלסה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.