קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קסדיות ים

קסדיות ים
המתכון Yam Quesadillas יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 35 דקות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 311 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, אורגנו, גבינת צ' דר חדה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: נקניק ברביקיו, בייקון ואננס Quesadillas (AKA Bbq הוואי פיצה Quesadillas), Quesadillas de Pollo (Quesadillas עוף), ו טורטיות אננס Dak Bulgogi Quesadillas (אננס פיקנטי קוריאני BBQ עוף Quesadillas).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.