קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

קסדילות אספרגוס סרטנים

קסדילות אספרגוס סרטנים
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו קסדילות אספרגוס סרטנים. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. 9 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. צאו לחנות ואספו תערובת גבינה מקסיקנית, שמן קנולן, בשר סרטן חיקוי ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 47%. קסדילות סרטנים, קסדילות סרטנים, ו קסדילות סרטנים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
על שתי טורטיות, שכב כל אחת עם 1/2 כוס גבינה, 1/2 כוס אספרגוס, 1/4 כוס סרטן, 1 כף רוטב פיקנטה וגבינה שנותרה. למעלה עם טורטיות שנותרו; לחץ קלות כלפי מטה.
מרכיבים שתצטרך
3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סרטןסרטן
2
במחבת קטנה מצופה בתרסיס בישול, מבשלים קסדילה אחת בכל פעם בשמן למשך 2 דקות מכל צד או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
חותכים כל אחד לשישה טריזים.
4
מגישים עם שמנת חמוצה, זיתים ורוטב פיקנטה שנותר.
מרכיבים שתצטרך
3/4 עד 1 כוס חלב 2%.3/4 עד 1 כוס חלב 2%.
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

קסדילה עובדת ממש טוב עם פינו נואר,ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מרתפי דרגונט סטא. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-45 דולר.
מרתפי דרגונט סטא. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי דרגונט סטא. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד אחד בשורה של בצירים נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד ניצן מוקדם, ו (בניגוד לשנת 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, מה שמאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי וההבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לא עונתי האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, מכיוון שהענבים הצליחו להשלים את ההבשלה לאט, ללא דוקרני חום, והענבים שמרו על חומציות מצוינת. במהלך סדרה של בקרים קרירים, בחרנו כל בלוק בבשלות ואיזון כמעט מושלמים. נראה כי היינות בעלי אופי פרי נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.