קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

קערות ריקוטה אפויות עם עוף ופרמזן וסלט ירוק מעורב עם ויניגרט עגבניות-בזיליקום

קערות ריקוטה אפויות עם עוף ופרמזן וסלט ירוק מעורב עם ויניגרט עגבניות-בזיליקום
קערות ריקוטה אפויות עם עוף ופרמזן וסלט ירוק מעורב עם ויניגרט עגבניות-בזיליקום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 384 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם ירקות חסה, אבקת שום, ביציםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פרמזן-ריקוטה אפויה עם סלט עגבניות, זית ובזיליקום, בקלה מאודה ואפונה ירוקה מעורבת עם ויניגרט בזיליקום, ו עוף פרמזן עם סלט ארוגולה ויניגרט עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחלקים את הקרום ל 8 חתיכות ולעצב כל חתיכה לכדור. לחץ על הכדורים לתחתית ולמעלה את הצדדים של 8 כוס מיני מאפין פח. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינס מינימגש מאפינס מיני
3
בקערה גדולה, לשלב עוף, ריקוטה, צ ' דר, 1/4 כוס הפרמזן, ביצים, Dijon, פטרוזיליה, מלח, ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פרמזןפרמזן
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים היטב. תערובת כפית לתוך כוסות מאפין מוכן העליון עם שאר פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
5
אופים 20 דקות, עד סכין מוכנס ליד מרכז 1 כוס יוצא נקי קרום הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
6
בינתיים, בבלנדר, לשלב עגבניות, בזיליקום, אבקת שום, חומץ, ושמן. תהליך עד חלקה. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל ומגישים מעל ירקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
עגבנייהעגבנייה
חומץחומץ
ירוקירוק
באזיל!באזיל!
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות2חצאי חזה עוף, מבושל וחתוך לקוביותחצאי חזה עוף, מבושל וחתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים ארוזיםעלי בזיליקום טריים ארוזים11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות חסה מעורביםירקות חסה מעורבים2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר19 אינץ9 אינץ ' קרום עוגה בקירור9 אינץ ' קרום עוגה בקירור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה