קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

קערת פירות עם רוטב מנדרינה

קערת פירות עם רוטב מנדרינה
קערת פירות עם רוטב מנדרינה לוקח מסביב 15 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 260 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. גשו לסופר וקנו אוכמניות, תותים, קרם מרשמלו, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להפוך אותו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 30%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט פירות מנדרינה, מטבל פירות כתום מנדרינה, ו מטבל פירות כתום מנדרינה.

הוראות

1
מערבבים פירות בקערה גדולה. מכסים ומצננים. בקערה קטנה שלבו מיונז, קרם מרשמלו, ג ' ינג ' ר וקליפת תפוז; מערבבים בעדינות עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנותחטיפי שוקולד חלב כל אחד), שבורים לחתיכות קטנות
גרידה כתומהגרידה כתומה
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים מעל פירות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז ברזיל ברוט בקבוק מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.