קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

קפה חם מסאלה

קפה חם מסאלה
קפה חם מסאלה יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 44 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם כוכב אניס תרמיל, זרעי כמון, גרגרי קפה מיידייםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן מזון ידידותי, צמחוני דיאט. מתכונים דומים: מתכון גלידה מסאלה קפה (אספרסו), אבקת תה מסאלה, איך לעשות אבקת תה מסאלה או צ'אי מסאלה, ו punjabi chana masalan או punjabi chole masala / easy chana masala.

הוראות

1
בסיר, להביא את המים לרתיחה, ומערבבים את זרעי הכמון, תרמיל אניס כוכב, מקל קינמון; להפחית את החום לרתיחה, ולבשל במשך 3 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים את הקפה המיידי, ומאפשרים למשקה להתבשל בעדינות במשך 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
גרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים
3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
יוצקים את המשקה לתוך ספלים, מאמץ את התבלינים, ומערבבים 1 כפית אבקת חלב יבש ללא שומן ו 1 כפית סוכר לבן לתוך כל ספל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חלב יבש ללא שומןאבקת חלב יבש ללא שומן
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.