קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

קפה יכול גלידה

קפה יכול גלידה
קפה יכול גלידה היא ללא גלוטן וצמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 23 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 954 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חצי-חצי, חלב מרוכז, תמצית ונילן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. , שהוא מוצק. נסו בירה קרה קפה לאטה קרח פופס, עוגיות תות וגלידת שמנת, ו גלידת אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים, ערבוב טוב. מלא 4 (13 אונקיה) פחיות קפה חצי מלא תערובת שמנת. מכסים עם מכסים מפלסטיק, ולאטום עם קלטת עמיד למים.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
קרםקרם
2
מקום מלא פחיות ב 4 (25 פאונד) פחיות קפה. למלא עם 8 חלקים כתוש קרח 1 חלק מלח רוק. מכסה עם מכסים, ולאטום עם קלטת. לבעוט פחיות קדימה ואחורה על החוף 30 דקות או עד גלידה קפוא, הוספת יותר קרח ומלח סלע לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרח מרוסקותקוביות קרח מרוסקות
גלידהגלידה
מלח סלעיםמלח סלעים
קפהקפה
קרחקרח
3
וניל בסיסי: מערבבים יחד את כל החומרים, ערבוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
4
יוצקים תערובת לתוך מקפיא יכול של 1 גלון יד פנה או מקפיא חשמלי. להקפיא על פי הוראות היצרן. לארוז מקפיא עם קרח נוסף ומלח סלע; בואו לעמוד 1 שעה לפני ההגשה. ממלאים את המיכל שני שלישים מלאים או לקו המילוי כך שהגלידה יכולה להתרחב כשהיא קופאת.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
מלח סלעיםמלח סלעים
קרחקרח