קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קפה עם חלב עוגה

קפה עם חלב עוגה
Café au Lait Cake is a ללא גלוטן וללא לקטוז קינוח. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 160 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו 5 דקות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. אם יש לך ציפוי שוקולד חלב מוקצף, מים קרים, גרגרי קפה אספרסו מיידיים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: קפה עם חלב עוגה, Café au Lait Angel Food Cake, ו קפה ללא גלוטן au Lait עוגה.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350°F (325°F למחבתות חשוכות או לא דביקות). משמנים שני 8 או 9 אינץ ' מחבתות עוגה עגולות, או לרסס עם תרסיס אפייה עם קמח. ממיסים 1 כף קפה ב 1 1/4 כוסות מים. הפוך את הבלילה עוגה כמו בימוי על תיבת, באמצעות תערובת קפה במקום המים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס אפייהתרסיס אפייה
קפהקפה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אופים וקריר כמו בימוי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
ממיסים 2 כפיות קפה ב 1 כף מים קרים. מערבבים 2 כפיות של תערובת הקפה לתוך ציפוי. בקערה בינונית, מערבבים יחד ציפוי מוקצף ותערובת הקפה הנותרת; מערבבים בעדינות 1/4 כוס של תערובת הזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ציפויציפוי
קפהקפה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
על צלחת הגשה, מניחים שכבת עוגה 1, מעוגל בצד למטה.
5
מורחים עם חצי תערובת ציפוי מוקצף (כ 3/4 כוס) עד בתוך 1/4 אינץ ' של קצה. למעלה עם שכבה שנייה, צד מעוגל למעלה. כפור בצד העליון של עוגה עם ציפוי. צינור שנותר תערובת ציפוי קצפת סביב החלק העליון של העוגה. מקררים 1 עד 2 שעות או עד מקורר.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
6
מקשטים העליון של עוגה עם פולי אספרסו. חנות מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פולי אספרסופולי אספרסו