קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות68
מגזין

קציץ בשר אירי עם רוטב שמנת כרוב

קציץ בשר אירי עם רוטב שמנת כרוב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל קציץ בשר אירי עם רוטב כרוב. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 2436 קלוריות, 99 גרם חלבון ו 184 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות גשו לסופר וקנו חמאה, שום, מקלות סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. נסו בייקון אירי וכרוב עם רוטב חרדל, בייקון אירי מסורתי, כרוב ורוטב פטרוזיליה, ו בשר משומר וכרוב ברוטב חרדל אירי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מערבבים יחד את הבשר הטחון, כבש, פודינג לבן, צ ' דר, תיבול מונטריאול, בצל מגורען, פלפל, בזיליקום, קארי, אורגנו, מלח, ביצים ובצל עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
בצל מגורעןבצל מגורען
בשר טחוןבשר טחון
תיבולתיבול
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
אורגנואורגנו
בצלבצל
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
אבקת קאריאבקת קארי
ביצהביצה
כבשכבש
מלחמלח
4
מוסיפים את פירורי הלחם ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
5
בואו לעמוד במשך 5 עד 10 דקות. בצורת יומן.
6
על תבנית אפייה, לשים כמה עלי כרוב גדולים למטה עבור קציץ הבשר לבשל על.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מניחים כמה מקלות סלרי על קציץ הבשר (כדי לשמור על רדיד אלומיניום מהחלק העליון של קציץ הבשר), מכסים בנייר כסף ואופים במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלע סלריצלע סלרי
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
8
הסר את נייר הכסף ולהמשיך לאפות כדי לתת לו פריך, על 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
פרוסה ומגישה עם רוטב שמנת כרוב בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שמנתרוטב שמנת
כרובכרוב
10
מחממים סיר בינוני ומוסיפים את השמן. חום את השום, ולאחר מכן להוסיף את הכרוב ו לטגן עד שקוף. Deglaze הסיר עם שרי, ולאחר מכן ומבשלים עד מופחת על ידי כמחצית.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
שוםשום
שרי.שרי.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
11
מוסיפים את השמנת הכבדה ומפחיתים בחצי שוב.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
12
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. מקפלים את החמאה ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1stickסלרי, לבישולסלרי, לבישול4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר אירי מגוררצ'דר אירי מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קאריקארי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)6ביציםביצים2(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ2(חוֹרֶף)בצל מגורעןבצל מגורען1עץכרוב ירוק, גרוסכרוב ירוק, גרוס2קילוגרם1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה טחוןטלה טחון1בצל צהוב בינוני, קצוץכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פודינג לבן אירי, חתוך לקוביותפודינג לבן אירי, חתוך לקוביות2(חוֹרֶף)סטייק מונטריאול תיבולסטייק מונטריאול תיבול1השארכרוב, לבישולכרוב, לבישול1בצל, קצוץ בסדרבצל, קצוץ בסדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1בצל צהוב בינוני, קצוץפירורי לחם pankoפירורי לחם panko2(חוֹרֶף)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת