קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

קציץ בשר קלאסי חדש

קציץ בשר קלאסי חדש
קציץ בשר קלאסי חדש יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 214 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 48 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. אם יש לכם בצל, פטריות כפתור, טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון 67% המנה הזאת טובה. נסו קציץ בשר קלאסי-קציץ הבשר האחרון שאי פעם תצטרך, קציץ בשר קלאסי, ו קציץ בשר קלאסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מחממים את השמן במחבת גדולה, מוסיפים את הבצל והפטריות ומבשלים עד שהנוזל מתאדה והפטריות מתחילות להשחים כ-8 דקות. מערבבים את הגזר, רסק עגבניות, טימין ושום ומבשלים, ערבוב, 2 דקות יותר. אפשר להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פטריותפטריות
גזרגזר
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בקערה גדולה לשלב את הבשר, שיבולת שועל, ביצים, רוטב ווסטרשייר, תערובת פטריות, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
בקרבקר
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
לערבב עד רק בשילוב טוב.
6
להעביר את התערובת לתבנית אפייה 9x13 אינץ 'וצורה לתוך כיכר על 5 אינץ' רחב 2 אינץ ' גבוה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
בקערה קטנה מקציפים את רוטב העגבניות, המולסה והחרדל ושופכים על קציץ הבשר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מולסהמולסה
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מבשלים את קציץ הבשר עד מדחום בשר רושם 160 מעלות, על 55-60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
9
הסר מהתנור ולתת לנוח 15 דקות לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
הגשה גודל: אחד 1 אינץ ' עבה פרוסה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1קטןגזר, מגורד דקגזר, מגורד דק1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2largesביצים, מכותביצים, מכות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזה במיוחד (90% רזה או גבוה יותר)בשר טחון רזה במיוחד (90% רזה או גבוה יותר)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מולסה לא מרוסנתמולסה לא מרוסנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מוכןחרדל מוכן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קטן, חתוך לקוביותבצל קטן, חתוך לקוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא מלח הוסיף רוטב עגבניותללא מלח הוסיף רוטב עגבניות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור לבן, קצוץ דקפטריות כפתור לבן, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר