קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

קציצות אסיאתיות עם מלפפון-סלט גזר

קציצות אסיאתיות עם מלפפון-סלט גזר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל כדורי בשר אסיאתיים עם מלפפון - גזר סלט. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 812 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 62 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמן שומשום, רוטב סויה, ג'ינג'ר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי לחם panko אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פריך תפוח קרמל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, קטוגני דיאט. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו סלט מלפפון אסיאתי, דיאטת פליאו: קציצות אסיאתיות וסלט סלט # getorganized, ו סלט בצד גזר אסיאתי מלפפון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Delaire גרף Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.