קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

קראנצ'י שוקולד

קראנצ'י שוקולד
אם יש לך בערך 25 דקות לבלות במטבח, קראנץ' שוקולד עשוי להיות מתכון מרהיב ללא חלב לנסות. מתאים ל-15 מנות. מתאבנים זה מכיל 389 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-10 גרם שומן למנה. תמורת 91 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש צ'יפס חמאה, אטריות צ'או מיין, שוקולד צ'יפס חצי מתוק ותמצית וניל. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 16%. קראנצ'י טופי שוקולד, קראנצ'י דגני שוקולד: ממותקים באופן טבעי, ללא אגוזים וחלב, וקראנצ'י דגנים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בחלק העליון של סיר כפול מעל מים רותחים, ממיסים צ'יפס ווניל; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מקפלים פנימה אטריות. זרוק כפיות על נייר שעווה. לְצַנֵן.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פרמזן מגורדת ®KRAFTגבינת פרמזן מגורדת ®KRAFT
2 אונקיות דיסקיות ציפוי סוכריות שוקולד חלב, מומסות2 אונקיות דיסקיות ציפוי סוכריות שוקולד חלב, מומסות
פסטרמה מעדנייה פרוסהפסטרמה מעדנייה פרוסה
4 אנשובי (זן מלוח), שטוף ומרוקן4 אנשובי (זן מלוח), שטוף ומרוקן
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Segura Viudas Cava Brut רוזה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-10 דולר.
Segura Viudas Cava Brut Rose
Segura Viudas Cava Brut Rose
ניחוחות פירותיים צעירים של תות, דומדמניות אדומות ורימון מובילים לחך מרענן מלא בפרי דובדבן וחמיצות קלה. גימור רך בגב החך נותן איזון מקסים ונגיש לקאווה זו. תערובת: 90% Trepat; 10% גרנצ'ה