קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות89
מגזין

קרוסטיני שעועית רחבה

קרוסטיני שעועית רחבה
קרוסטיני שעועית רחב עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 847 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך בגט, שום, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו קרוסטיני שעועית רחבה, Crostini עם פירה אפונה, רקטה & שעועית רחבה, ו שעועית & עז רחבה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.