קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

קרם אפרסק

קרם אפרסק
קרם אפרסק נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני הר העבודה. מתכון זה משמש 48. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 101 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. 14 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מכלמתכונים דורשים חמאה, אפרסקים, ביצים ומיץ לימון. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 8%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קרם אפרסק, קרם אפרסק טבעוני, ו ענני מרנג עם קרם אפרסק.

הוראות

1
מערבבים חצאי אפרסק בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה; מעבירים לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
מקציפים סוכר, ביצים, חלמונים, מיץ לימון ומי ורדים למחית אפרסק עד להטמעה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מי ורדיםמי ורדים
חלמון ביצהחלמון ביצה
אפרסקאפרסק
סוכרסוכר
ביצהביצה
3
ממיסים חמאה בחלק העליון של דוד כפול מעל מים רותחים; מערבבים תערובת אפרסק לחמאה מומסת, תוך ערבוב מתמיד, עד שהקרם מסמיך, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אפרסקאפרסק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
4
לעקר צנצנות ומכסים במים רותחים במשך 5 דקות לפחות. אורזים קרם אפרסק בצנצנות החמות והמעוקרות, וממלאים את הצנצנות עד 1/4 אינץ ' מהחלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב החלק הפנימי של הצנצנות לאחר מילוין כדי להסיר בועות אוויר. נגב את שולי הצנצנות במגבת נייר לחה כדי להסיר שאריות מזון. למעלה עם מכסים, בורג על הטבעות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
5
מניחים מתלה בתחתית סיר גדול וממלאים באמצע הדרך במים. מביאים לרתיחה ומנמיכים צנצנות למים הרותחים בעזרת מחזיק. השאירו רווח של 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
יוצקים עוד מים רותחים במידת הצורך בכדי להביא את מפלס המים לפחות ל -1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מתגלגלת, מכסים את הסיר ומעבדים למשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוציאים את הצנצנות מהסיר ומניחים על משטח מכוסה בד או עץ, במרחק של כמה סנטימטרים זה מזה, עד להתקררות. לאחר שהתקרר, לחץ על החלק העליון של כל מכסה באצבע, וודא שהאטם הדוק (המכסה כלל לא זז למעלה או למטה). אחסן באזור חשוך וקריר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לנסון לה בלאק לייבל ברוט ( חצי בקבוק). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.