קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות13
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קרפ תפוחים עם ריקוטה טרייה, רוטב כתום וחמאה חומה

קרפ תפוחים עם ריקוטה טרייה, רוטב כתום וחמאה חומה
קרפ תפוחים עם ריקוטה טרייה, רוטב כתום וחמאה חומה עשויים להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. והוא מספק כ 13 מנות . מנה אחת מכילה 299 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם חמאה, ציפורן טחון, עלי נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -35 דקות. עם כפית ציון של 23% המנה הזאת לא משהו. נסו מבשלים את הספר: ריקוטן טרי רביולי ביצה עם חמאה חומה, ניוקי ricotta חמוציות עם רוטב חמאה חום, ו טאקו גלידת קרפ חמאה חומה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את הסוכר והביצים עד חיוור, ולאחר מכן לטאטא בחלב עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
מערבבים בקמח ומלח עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
להקציף את החמאה, לכסות ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
1
להקציף יחד את ריקוטה, סוכר ווניל. מכסים ומקררים עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ונילוניל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
1
מערבבים את מיץ התפוזים, סוכר, קינמון, וניל, allspice, ציפורן, תפוחים ומלח במחבת גדולה על חום גבוה. מבשלים, מערבבים מדי פעם, עד שהתפוחים מתרככים והמיצים התעבו.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
ונילוניל
תפוחתפוח
ציפורןציפורן
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר ולתת מגניב מעט.
1
מניחים מחבת nonstick 6 אינץ ' על חום בינוני לרסס עם ריסוס nonstick או מברשת עם חמאה. ברגע המחבת רוחשת, לאט לשפוך מספיק הבלילה כדי לכסות דק את כל הקרקעית, באמצעות מצקת. במהירות להטות ולסובב את המחבת ומבשלים עד התחתון של קרפ הוא השחמה קלות, 1 דקה עד 1 דקה 30 שניות. הפוך את הקרפ, באמצעות האצבעות או מרית, ומבשל 30 שניות יותר. החלק את הקרפ על צלחת מרופדת בנייר שעווה, ולאחר מכן חזור עם שאר הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מצקתמצקת
מחבתמחבת
1
מחממים את מיץ התפוזים במחבת קטנה מעל חום בינוני ומאפשרים להפחית לעקביות סירופית. מבשלים את החמאה במחבת סאוט בינונית על חום בינוני עד שהיא מתחילה להפוך צבע חום מטורף.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מהחום ולהקציף את ההתלהבות והמלח. שמור.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
להניח את הקרפים על משטח שטוח. כף חלק ריקוטה במורד המרכז של כל קרפ ולגלגל. צלחת 2 קרפים כל אחד על צלחות גדולות העליון עם חלק מתערובת התפוח, רוטב כתום וחמאה חומה. אבק עם סוכר של ממתקים ומקשטים עם עלי נענע טריים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מנטה טרייהמנטה טרייה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
חמאהחמאה
קרפיםקרפים
כתוםכתום
תפוחתפוח
רוטברוטב
גלולגלול

מרכיבים

52 כפיות גרגירי פלפל טחונים גססוכר ממתקיםסוכר ממתקים132 כפות. אורגנו מיובשסוכר ממתקים, לקישוטסוכר ממתקים, לקישוט4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1השארמנטה טרייה, לקישוטמנטה טרייה, לקישוט3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ריקוטה טרייהגבינת ריקוטה טרייה1תפוח גאלה, קלופים, cored, חצוי פרוס דקתפוח גאלה, קלופים, cored, חצוי פרוס דק1סבתא סמית תפוח, קלופים, cored, חצוי דק פרוססבתא סמית תפוח, קלופים, cored, חצוי דק פרוס22 כפיות גרגירי פלפל טחונים גס1/2 כוס קיצור ירקות זהוב1/2 כוס קיצור ירקות זהוב0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון22 כפיות גרגירי פלפל טחונים גססוכר חום בהירסוכר חום בהיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעצות מאפה-#5 עגול ועצות מאפה-#5 עגול ו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים נוספיםמים נוספים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים נוספיםמים נוספים2(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתומה טריה מגוררתגרידה כתומה טריה מגוררת1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1stickחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח42 כפיות גרגירי פלפל טחונים גסחמאה ללא מלח, נמסה מעט מקורר, בתוספת יותר למחבת צחצוחחמאה ללא מלח, נמסה מעט מקורר, בתוספת יותר למחבת צחצוח11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס